Wednesday 25 March 2009

wedding last march 12

Efter ett år av väntan, jag satte sin fot i Sverige och inte veta vad som skulle bli min tur här i detta kalla land. Jag träffade den här mannen över filipinokisses.com och verkligen aldrig väntat att det skulle finnas kärlek som kommer att ske i den digitala relation. Vi har mycket olika varandra, vår typ av musik exempel, jag älskar älskar musik och ljuv musik samtidigt som han älskar rock n roll, blues. Vår smak av stil när det gäller hus grejer och jag minns när vi köpte denna matta som jag vill ha en färg svart och vit och han vill att färgen lila. (Ja, jag fortfarande vinna! Hehehe) Men trots våra skillnader vi fortfarande älskar varandra och vårda varandra som någon som vi älskar. Andra människor kan säga att vår kärlek är förbjuden orsaka han är gammal och jag är ung, han kan sjunga och jag kan inte han kan spela instrument och jag skränande han kan skriva låtar och jag skränande, men Gud har en plan för oss att vara tillsammans och vårdar varandra oavsett vad andra människor kan säga, det spelar ingen roll hur som helst detta är våra liv och vi är en som ska leva med det. Idag den 12 mars 2009 torsdag vid 12:00-tiden i mitten av dagen tog vi våra löften och väljer att leva tillsammans genom sjukdom och hälsa genom sorger och glädjeämnen, "Till döden skiljer oss åt ... Slutligen MR. och Mrs. ANDERSSON!

No comments:

Post a Comment